اخبار سربازی

آخرین اخبار سربازی,اخبار نظام وظیفه

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

امیدواریم پلیس سربازان غایب را دستگیر نکند

خبرگزاری تسنیم : عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در واکنش به حواشی مصوبه اخیر ستادکل نیروهای مسلح و اظهاراتی درخصوص دستگیر شدن سربازان غایب پس از ثبت نام برای اخذ گواهینامه ابراز امیدواری کرد چنین اتفاقی رخ ندهد چراکه در غیراین‌صورت مجلس به‌سمت لغو قانون قبلی می‌رود.

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم با اشاره به ابلاغیه اخیر ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر حذف شرط سربازی از شرایط اخذ گواهینامه رانندگی اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب این قانون به‌دنبال آن بودند که مشکل سربازان غایب و فراری و کسانی را که مشکل خدمت سربازی داشتند برای اخذ گواهینامه حل‌وفصل کنند و بر این اساس این قانون را مصوب کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram

خبر خوش سردار کمالی برای سربازان و مشمولان غایب

باشگاه خبرنگاران جوان:رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در مورد آخرین وضعیت معافیت و کسر خدمت ایثارگران و دریافت گواهینامه توسط مشمولان غایب توضیحاتی داد.

خبر خوش سردار کمالی برای سربازان و مشمولان غایب سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد زمان اجرای مصوبه دریافت گواهینامه توسط مشمولان غایب گفت: با وجود اینکه ستادکل موافقت خود را با این موضوع اعلام کرده اما هنوز این امر اجرایی نشده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram